Petra Luntiala nimitetty Emmyn toimitusjohtajaksi

Petra Luntiala

Petra Luntiala on nimitetty Emmy Clothing Company Oy:n toimitusjohtajaksi. Hän aloitti tehtävässä syyskuun alusta.

Petra Luntiala on viimeksi työskennellyt Alma Talent Oy:n johtoryhmässä liiketoimintajohtajana. Hänellä on aiempaa kokemusta mm. myynnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen, asiakkuudenhallinnan sekä tiedolla johtamisen johtotehtävistä myös Elisalta, OP:sta ja IBM:ltä. Petra tuo Emmyyn mukanaan siis vahvaa liikkeenjohdon ja liiketoiminnan kehittämisen osaamista.

”Emmy on upea, ekologinen, suomalainen kasvutarina, joka on syntynyt perustajaosakkaiden Hanna Aution ja Markus Rautopuron ahaa-elämyksestä. Emmy-brändin ytimessä ovat helppous, vastuullisuus ja laatu. Liiketoimintakonsepti yhdistää laadukkaat vaatteet, ympäristöystävällisyyden sekä luo toimivan markkinan kierrätysvaatteille. Emmyllä on valtavasti mahdollisuuksia kasvuun niin kotimaassa kuin ulkomaillakin toimivan keräilyverkostokonseptin, digitaalisuuden, prosessien ja kumppanuuksien avulla. Niitä lähdemme nyt rakentamaan edelleen”, Petra toteaa.

Yhtiön väliaikaisena toimitusjohtajana toiminut hallituksen puheenjohtaja Pekka Koskinen siirtää hyvillä mielin toimitusjohtajuuden uusiin käsiin.

”Emmy on kasvanut voimakkaasti viimeisen parin vuoden aikana ja saanut vahvan jalansijan Suomessa kierrätettyjen merkkivaatteiden kauppapaikkana. Uuden toimitusjohtajan tehtävänä on nostaa yhtiön liikevaihto ja kannattavuus uudelle tasolle sekä viedä yhtiö kansainvälisille markkinoille. Tehtävään oli tärkeää löytää henkilö, jolla on kokemusta liiketoiminnan johtamisesta.”

Koko Emmyn tiimi toivottaa Petran lämpimästi tervetulleeksi!